Welkom Gast
Inloggen | Registreren | Uitloggen
Forum Index » De dampende mens » Mijn visie
Mijn visie
Jun 05 2012, 13:46
Hoi Allen,

Heb de verdamper inmiddels al 3 jaar ong. en ben nog steeds een zeer tevreden gebruiker.
Heb een tijd niet kunnen blowen/dampen maar moet zeggen nu het wel weer gaat
ik veel meer verdamp als rook. Dit komt ook omdat ik afgelopen 2 weken ziek ben geweest,
keelpijn, veel hoesten, verstopte neus.. Dan heb ik idee dat teveel bong hits (verbranden) te heavy is voor mijn longen (meer irritatie). De verdamper zuivert zelfs mijn longen heb ik het idee,
waardoor ik dit makkelijker kon weg hoesten. Het irriteert niet..
Onderweg neem ik dan wel mijn chillum mee omdat ik al een paar bongs kapot gestoten heb en het niet met deze wil meemaken (gezien de kwaliteit/plezier/prijs.)
Heb het eenmalig gedaan, en dat ging gelukkig goed. :)

Thuis vind ik het heerlijk, en doe ik als ik rustig aan doe 4/5 dagen met 2.3 gram wiet. Gebruik steeds hele kleine topjes die ik keer op keer blijf gebruiken (telkens kleiner maken) als de smaak ervan af is klein beetje hash en ben ik zo weer even zoet.
(al vind ik wiet lekkerder dampen gezien de temperatuur dan wat lager ligt.)
Ik damp eigenlijk nooit met de hand bovenop het element gezien ik dit ten koste vind gaan van de smaak. (Temp. schiet omhoog en smaak word scherper)

Al met al: pracht apparaat!!! Die zijn geld meer dan waard is!
Al vind ik sommige dingen op de site wel prijzig: Potje vet van geloof 7.50 (vaseline gaat ook goed).

Ben nog niet zo oud en zie vooral in mijn omgeving van mensen die blowen dat ze vaak nieuw roken moeten halen omdat het zo snel op gaat. Bij mij duurt het veel langer, en dat scheelt uiteindelijk in je portemonnee.. en van een dampie kan ik gewoon echt genieten. Het slaat na intensief dampen ook behoorlijk in, soms hangt het er een beetje tussenin (high/stoned) dat is zo heerlijk. Actief maar als het moet zak je door je zetel, Haha.
Ben dus zeker van plan in de toekomst nog een verdamper aan te schaffen (de reiziger) die is namelijk een gangbaarder model voor hedendaags als een Deluxe EXTRA Groot (Coffeeshop editie dus nog groter als de grote versie)

Groeten

Nomar (21 jaar)

PS: Daarbij moet ik nog even toevoegen dat de jongens die er toen bij zaten die ene keer (dat ik hem naar die vriend had meegenomen) geprobeerd hadden, en erna nooit meer.. nu na 2 en half jaar (dat ik ze niet gezien had) mij aantikken en zeggen: Die verdamper van je, die vergeet ik nooit meer. Hahaha.. =)

[Foutje op de site: Ik zie nu bij elk topic wat geplaatst is staan dat ik het topic heb aangemaakt :P]

Last edit: Jun 08 2012, 18:58