Welkom Gast
Inloggen | Registreren | Uitloggen
Forum Index » De dampende mens » verslag van een medi gebruiker
verslag van een medi gebruiker
Apr 03 2012, 21:34
Moderator
E-mail van N. aan Evert.

From: N. (een patient die de verdamper gebruikt)
To: "De Verdamper"

Hoi Evert,

Even een mailtje om je op de hoogte te stellen van de gang van zaken. Ik ben nog erg aan het experimenteren en ben wisselend van mening over de resultaten. Op het moment gebruik ik de verdamper helemaal niet, want ik zit even met een vervelende verkoudheid, de marihuana heeft daarbij een paar keer geholpen, want ik had het benauwd en kreeg een paar uur meer lucht, had ik niet verwacht, maar werkt wel. Ik heb nu codeine en een verstuiver met spul, waar iets inzit waarop ik heftig reageer en het lijkt of ik af en toe high ben, om mijn bronchien open moet zetten of zo. Het lijkt me niet verstandig om dan ook nog marihuana te gebruiken, want wordt het denk allemaal teveel. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog geen echte regelmaat heb gevonden in het gebruik van de verdamper. Voor het grootste gedeelte komt dat omdat ik het erg vervelend vind dat ik het apparaat niet zelf kan bedienen. Tot nu is er niemand van de hulpen die me niet wil helpen, maar een heleboel vinden het echt vies en er is een persoon die meteen begint te hoesten als het doosje opengaat en die heeft er een hele tijd last van als ze me geholpen heeft. Ik hoop dus echt dat het je lukt om een manier te vinden dat ik het wel zelf kan. Ik hoor het graag. En hoe vaker ik het gebruik, hoe meer ik er van wil weten. Er is nog teveel wat ik niet snap en waarover ik meer informatie wil hebben. Ik hoor je al bijna zeggen niet teveel denken maar gewoon proberen. Voor een beetje lukt me dat wel, maar zo zit ik niet helemaal in elkaar en ik wil graag veel weten voor ik ergens aan begin. Ik zal eerst even een paar ervaringen opschrijven en wie weet kan je me dan verder helpen. Voor ik verder ga, ik hoop dat je uit het voorstukje heb begrepen dat ik het apparaat graag wil kopen. Ik vind het nog niet zaligmakend, maar merk er genoeg van dat ik het in ieder geval een goede ondersteuning vind bij de oplossing van mijn pijnprobleem. De dingen die iedere keer terugkomen als ik de verdamper gebruik. Na een paar minuten krijg ik het warm en voel ik mijn hart sneller kloppen. Een stapje verder voel ik net alsof ik minder controle over mijn spieren krijg en moet ik moeite doen met het pakken en vasthouden van dingen. Op zich logisch, maar ik weet niet in hoe verre ik dat prettig vind. Het lijkt er meestal op dat het aan de pijn niets af doet, tot ik op een gegeven moment weer veel meer pijn ervaar en dan heb ik "hé het heeft gewerkt!". Voor het naar bed gaan vind ik het prettig, want ik val een stuk ontspannender van in slaap. Ik ben er voor mijn gevoel nog lang niet uit, maar een beginnetje is gemaakt. Wat ook iedere keer terugkomt is dat mijn zintuigen op scherp staan, ik hoor meer, zie meer en proef en voel meer, vooral de contrasten tussen dingen zijn dan groter. Maar dat zijn alleen maar grappige bijkomstigheden, daarvoor ben ik er niet aan begonnen. Ik heb van jou begrepen dat er veel verschillende soorten marihuana zijn die allemaal een verschillende uitwerking hebben. Ik zou hier graag meer over te weten willen komen, heb jij misschien een paar tips over literatuur of mensen waar ik dingen kan opzoeken/vragen. Mocht ik niet alleen gebruik willen maken van de marihuana waar ik via de apotheek aan kan komen, weet jij misschien hier bij mij in de buurt een adres waar ik ook marihuana kan kopen. Ik heb nog voldoende van wat jij mij gegeven hebt, maar ik wil gewoon zoveel mogelijk informatie verzamelen. Zo een heleboel dingen en vragen. Nog eentje en dan kap ik ermee en hoop ik snel weer iets van je te horen. Hoe gaan we het aanpakken dat ik deze verdamper van je koop en misschien daarna een vervolgverhaal met een verdamper die ik zelf kan bedienen. Ik hoor het wel, tot gauw

Groetjes N.

Apr 03 2012, 22:44
Beste N,

Ik gebruik de vaporizer nu bijna 2 jaar. Een ware verademing voor mij. Ik heb COPD. fibromyalgie en botontkalking. Buiten de vaporizer om gebruik ik ook wietolie, rook ik helaas nog wel eens joints, drink wel eens wietthee en bak wel eens een cake of koekjes. Er zijn vele soortjes cannabis die allemaal een andere uitwerking hebben. Niet in elke coffeeshop zijn goede soortjes verkrijgbaar, tevens is de medicinale wiet van bedrocan bestraald en heb je hier niet veel keuze. Succes met je zoektocht naar de voor jou juiste soortjes.

Sterkte Blowina

Apr 13 2012, 16:54
probeer zelf te kweken. ik doe dat ook sinds een jaartje en het bevalt. de wiet is doorgaans niet zo idioot sterk als in de coffeeshop (wat soms prettiger is..) en je weet dan ook zelf wat er van zaadje tot rookbaar produkt mee is gedaan. zeker met de komende zomer is het makkelijk je wiet zonder lamp te verbouwen.

groet,
pieter

Apr 14 2012, 21:07
Moderator
de beste wiet is outdoor wiet, for sure.
En niets is zo mooi om zo'n plant te zien groeien en bloeien.

greetz Wizzy